Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

365, minden napra egy mese ...

... avagy hogyan hat a párkapcsolatunkra a napi szeretkezés

Negyedik nap

2016. szeptember 22. 20:15 - A Kapu Őrzője

negyedik_002.jpgTudtam-e, hogy nehéz lesz? Hogy egy filmes idézettel éljek: „Persze, hogy tudtam, csak nem sejtettem!” 

Katasztrófa! Mélypont! Már így a legelején…

A folyamatos túlórák, a megfeszített munkamenetben zajló mindennapok, nagyon nincsenek jó hatással ránk. Kimerültünk mindketten!

Az este abszolút frigidnek éreztem magam… :( Kétségbe estem, mert semmi nem volt jó nekem. Kicsit sem tudtam ellazulni (ha ellazultam volna, abban a pillanatban elalszok…). Mondtam a páromnak, hogy ez nem fog menni. Hirtelen a 365 nap végtelennek látszódott… Miért pont egy évet kellett megcéloznunk? Miért nem volt elég mondjuk 100 nap? Az se rövid. Szerinte ennek fejben kell eldőlnie, és én nagyon nem akarom, ezért nem megy. Már majdnem feladtam/tuk. Kijelentette, hogy aludjunk. Bár közölte, hogy azért a 4. napon bedobni a törölközőt, több mint meglepő. Ezek után a „kötelességtudat”, meg az a tudat, hogy ez hosszútávon az én javamat szolgálhatja, azt mondatta velem, hogy azért próbáljuk meg mégis. Hát nehezen, de sikerült.

negyedik_001.jpg

Egyikünknek sem könnyű, nehogy azt higgye valaki! Tudom, nagyon könnyűnek hangzik a feladat, amit bevállaltunk, de ez kőkemény, embert próbáló feladat. Itt tényleg kiderül, hogy mennyire erős ez a kapcsolat. Mennyire tudunk a másikhoz alkalmazkodni (legfőképpen Ő hozzám, hiszen én vagyok a nehezebb dió).

Hogy kicsit „lendületbe hozzuk” magunkat, elkezdünk multivitamint szedni. Hátha segít a vitalitásunkon.

Rajtam lehet, hogy az is segítene kicsit, ha jobban érezném magamat a bőrömben, szexibbnek érezném magam.  Sajnos nem elég, mikor a párom azt mondja, hogy „Szép vagy”, esetleg, hogy „Olyan gyönyörű nő vagy”. Ő annak lát, de én nem feltétlenül. Aztán persze megemlíti időnként azt is, hogy itt „kerek”, meg ott „kerek”, de ő így is szeret. Persze azért szebb lennék az I. osztályhoz tartozó párnáim nélkül. Ez tény és való, de a pluszok leginkább mozgással tűnnének el, ami nekem már tényleg nem fér bele. Mozgásnak most leginkább marad a mindennapos összebújás, ami állítólag sok kalóriát éget, így bízom benne, hogy esetleg ilyen jellegű pozitív hatása is lesz a próbálkozásunknak.

negyedik_03.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://365mindennapraegymese.blog.hu/api/trackback/id/tr3111736653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása