Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

365, minden napra egy mese ...

... avagy hogyan hat a párkapcsolatunkra a napi szeretkezés

Randi napok (13. és 14. nap)

2016. október 02. 21:34 - A Kapu Őrzője

013-014_01.jpgAz elmúlt két este/éjszaka olyan „sok” minden történt, hogy egy mesében mesélek róla. :)

 

Péntek este kicsit szabadok voltunk. Közös program gyanánt elmentünk egyet vacsizni, kicsit randiztunk. Azért, nagyon nem vittük túlzásba. A jó párkapcsolathoz, főleg gyerekek után elengedhetetlen, hogy a párok kicsit magukra is figyeljenek, egymásra is szánjanak időt. Én ezt elméletben nagyon jól tudom, viszont a megvalósítás térén… Nos, ott akadnak problémák. Ezért is próbáltuk kihasználni a lehetőséget, míg a gyerekek távol vannak, és egy kicsit, a hétköznapi egymás mellett élést helyett, együtt tölteni egy kis időt. Este, miután hazaértünk, nemes egyszerűséggel, míg én a számítógépen írtam előző esti beszámolómat, a Kulcsok Őre nem bírta tovább, és elszundított. Mivel én sem voltam túl friss és üde, ezért megkegyelmeztem rajta, és hagytam aludni. Szóval az este alvással végződött. :)

013-014.jpg

A szombati napunkba is belefért egy kis randi. Este egy házibuliba voltunk hivatalosak. Hááát, hogy őszinte legyek, idejét sem tudom, hogy mikor voltunk utoljára bulizni. Kicsit kikapcsolódtunk. Táncoltunk, jól éreztük magunkat, majd mikor úgy éreztük, hogy inkább pihennénk, esetleg szorosabban összebújnánk, akkor hazatértünk. Annak ellenére, hogy eléggé későre járt már az idő, egy egészen jó szeretkezést sikerült összehoznunk. Szerencsére a női napoknak végére értem, így az már nem volt akadályozó tényező. Régebben, ilyenkor többnyire teljesen visszautasító voltam a fáradtságra hivatkozva, viszont most ezt igyekeztem kizárni. Összpontosítani arra, hogy jó legyen mindkettőnknek. Van még mit gyakorolnom, de úgy gondolom, nem vagyok teljesen reménytelen eset. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://365mindennapraegymese.blog.hu/api/trackback/id/tr2511761441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása